Zakładanie kwiaciarni

Zakładanie kwiaciarni

Założenie kwiaciarni w galeriach handlowych to zupełnie coś innego niż kwiaciarnia na starych osiedlach, w których żyją osoby w podeszłym wieku. Tu należy się spodziewać przywiązania do tradycji i dawnych trendów. I choćby ucierpiała przy tym zmysł estetyka florysty, należy uwzględnić upodobania klientów. W końcu oczekiwania klienta są tutaj najważniejsze. Wobec czego konieczne staje się wychodzenie naprzeciw ich potrzebom.

Jakość usług

Dla dobrego funkcjonowania kwiaciarni ważna jest nie tylko jej lokalizacja, lecz również jakość sprzedawanych w niej kwiatów. W końcu, co z tego, że będę prowadzić kwiaciarnię w świetnym punkcie, obok którego codziennie przechodzą setki osób, jeśli moje kwiaty nie będą zawsze świeże, jeśli moje bukiety nie będą w stanie na tyle przykuć wzroku przechodnia, by go skusić do kupna, jeśli pracownicy nie wykażą się profesjonalizmem. Znam przykłady kwiaciarni, które znajdowały się nieopodal naszego punktu, więc w naprawdę dobrej lokalizacji, pośrodku nowoczesnego osiedla, a po jakimś czasie po prostu musiały zakończyć działalność.

Walcz o każdego klienta!

Klient, który raz zawiedzie się na jakości sprzedawanych kwiatów, nie przyjdzie ponownie. Bardzo ważne staje się, by pamiętać o tych kilku zasadach podczas zakładania kwiaciarni. Możemy być pewni, że takowy wybór przyniesie nam wiele dobrego, co bez wątpienia będzie strzałem w dziesiątkę. Wiele cennych wskazówek na temat zakładania kwiaciarni znaleźć można podczas szkoleń zarezerwowanych dla florystów starających się spróbować swoich sił we własnym biznesie. Są to kwestie, które nie podlegają najmniejszej dyskusji, więc należy z nich właśnie zdawać sobie sprawę. Pamiętając o tak ważnych szczegółach możemy być pewni, że wpłyniemy na wybór najlepszej lokalizacji kwiaciarni, co przełoży się na zyski. Zdając sobie z tego sprawę będziemy cieszyć się z dokonanego wyboru. Są to kwestie, które w żaden sposób nie będą mogły zostać pominięte.

Dodaj komentarz