Jak reklamować partnera na blogu?

Jak reklamować partnera na blogu?

Blog przyciąga czytelników tematyką, podejściem do omawianej kwestii, ilością przykładów czy dzieleniem się dobrymi doświadczeniami. Jest pewnego rodzaju głosem autorytetu. Dlatego dobrze jest wykorzystać go, aby nieco na nim zarobić.

Reklama użyta na blogu musi być naturalna, wynikać powinna z tego, co jest napisane, z samej tematyki poruszanej w tekście. Nie może się narzucać, ponieważ internauci są odporni na tego typu oddziaływania. Jakie zatem podjąć kroki, aby promocja na blogu przyniosła najlepsze rezultaty?

Istnieje kilka punktów, które odpowiadają na to pytanie:

• recenzje – to najpopularniejsze metody. Chodzi o to, aby reklama była osadzona w tym, o czym się pisze. Stanowi wówczas podpowiedź. Nie może być sztuczna, ale powinna wpisywać się w przyjętą konwencję pisania. Recenzja zwykle zawiera opis i zalet, i wad danego artykułu. Tak samo powinno być i w tym przypadku. Dobra reklama to opis wierny i nacelowany na szczegóły. Obserwowanie w Google Analytics, co czyta się najlepiej, pozwala rozeznać się z w sytuacji i później prowadzić swoje działania zgodnie z oczekiwaniami internautów,

• teksty dla początkujących – w tym przypadku sprawdzi się umieszczanie odniesień, hiperłączy, linków do stron partnerskich jako celowych propozycji, z którymi potencjalny klient, rozpoczynający swoją przygodę z daną tematyką, powinien się zapoznać,

• podążanie za modą – warto zwrócić uwagę, czym obecnie interesuje się społeczeństwo i odnosić do tego swoje teksty, a wraz z nimi także linki afiliacyjne. Tematyka sportowa nie musi dotyczyć tylko sprzętu i odzieży, ale na przykład trwających aktualnie Mistrzostw Świata w piłce nożnej,

• wątki osobiste – internauci wbrew pozorom nie wierzą w sam tekst, ale w tego, kto go napisał, mimo że fizycznie jest on niedostępny. Warto czasem zamieścić tekst związany z własnymi przeżyciami, doświadczeniami. Wtedy przekaz reklamowy będzie bardziej przekonujący.

To tylko niektóre propozycje na to, jak pisać bloga, aby jednocześnie zarabiać na uczestnictwie w programie partnerskim. Jeśli ma się już wyrobioną markę, to dobrze jest to wykorzystać, aby osiągnąć sukces.

Sprawdź również http://performance360.pl/o-czym-pisac-bloga-jak-zaczac-zarabiac-na-blogu-w-programach-partnerskich/

Dodaj komentarz